Ukrainā aizliegti 14 televīzijas kanāli

Apsūdzot kara propagandas un vardarbības izplatīšanā, Ukrainā aizliegti 14 Krievijas televīzijas kanāli. (..) “Channel One. World Feed”, “RTR-Planeta”, “Rossiya 24”, “NTV-Mir”, “TVCI”, “Rossiya 1”, “NTV”, “TNT”, “Peterburg 5”, “Zvezda”, “REN-TV”, “RT”, “Life News” un “RBK-TV”. Delfi.

Pie mums kas tāds droši vien notiks apmēram reizē ar pūces astes ziedēšanas laiku.
Ja nu kādas iestādes vadītāju man tiešām gribas redzēt notiesātu par bezdarbību, tad Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes priekšsēdētāju Aināru Dimantu noteikti. Varētu domāt, ka tos pašus kanālus Latvijā nerāda un neskatās.

Ir ko piebilst?